Viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka, otvorený balík a pod.) nepreberajte a hneď spíšte reklamáciu na príslušnej pošte.
Reklamácia prepravných služieb
Garancia vrátenia peňazí
V prípade vrátenia tovaru do 7 dní od prevzatia tovaru z dôvodu, že s ním nie ste spokojní, Vám garantujeme vrátenie peňazí v prípade splnenia všetkých podmienok, ktoré nájdete v záložke REKLAMÁCIA. Lehota na vrátenie peňazí pri odstúpení od kúpnej zmluvy podľa § 53 ods. 7 Občianskeho zákonníka je 30 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.
Tovar je potrebné vrátiť spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie, návodu, záručného listu a dokladu o zaplatení. Ako postupovať pri reklamácii sa dozviete v časti Reklamácia.
Záručná doba
Záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv (zákon č 40/1964 Z. z. v znení neskorších zákonných úprav) je stanovená na minimálne 24 mesiacov, alebo ohraničená dátumom spotreby tovaru. Záručná doba začína plynúť od prevzatia veci spotrebiteľom. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, nesprávnym používaním alebo nesprávnym ošetrovaním výrobku.