Prihláste sa k odberu noviniek a buďte informovaný ako prvý!
FACEBOOK
FAQ - Otázky
Pokiaľ ste tu nenašli odpoveď na vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať emailom na info@specialmoments.sk
1. Ako si vytvorím objednávku?
Presný postup nájdete tu:
2. Musím sa na Vašej stránke registrovať?
Nie, nemusíte, objednávku môžu vytvoriť aj neregistrovaní zákazníci.
3. Chcem si objednať podväzok s iniciálami, ako dlho trvá dodanie?
Výroba trvá do 1 mesiaca, ale vždy sa snažíme objednávku vybaviť čo najskôr.
4. Môžem si objednať tovar aj keď nie je skladom?
Ano, pokiaľ nie je dlhodobo vypredaný, tak je možné si tovar objednať. O dĺžke dodania Vás budeme informovať.
5. Musím si objednať tovar v nejakej minimálnej hodnote?
Nie nemusíte, ale všetky objednávky pod 10 Eur vrátane poštovného musia byť zaplatené vopred na účet.
6. Posielate tovar na dobierku?
Áno, tovar zasielame aj na dobierku.
7. Prišlo mi potvrdenie objednávky, môžem pridať / zrušiť niektorý tovar?
Áno, stačí keď odpoviete na email, ktorý Vám prišiel a doplníte prípadne zrušíte tovar v objednávke.
8. Obdržal (-a) som neúplnú objednávku, čo mám urobiť?
Za túto skutočnosť sa veľmi ospravedlňujeme, ale pri veľkom množstve vybavovaných objednávok sa to občas stáva. Po zistení chýbajúceho tovaru nás čo najskôr kontaktujte, aby sme Vám ho čo najskôr odoslali.